Hösten<3 Saknar minna kompisar <3

Hej! :D

Jag älskar verkligen hösten! Jag gillar den färgglada färgen på löven. Jag har inte skrivit på länge, jag vet förlåt för det men har varit gansa upptagen. Jag ska försöka skriva så mycket jag kan nu från och med nu :) ska försöka och lägga upp lite bilder :D

Spelat lite Wii idag bara varit hemma idag, tagit det lite lugnt. Har haft det ganska tråkigt i helgen eftersom minna vänner inte e här. Saknar minna vänner verkligen mycket :) <3

Ha det bäst! <3

Kram/ Jin

 


Kommentarer
Postat av: Nette

Hehe sry att jag inte var hos mamma ihelgen =/

Men kmr upp till mamma nästa helg elr kanske i helgen(inte säkert)

2010-10-14 @ 17:27:58
Postat av: Jin

Det är lugnt :) jag bara saknar er väldigt mycket <3 :D

2010-10-28 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0